Állam Polli

Állam Polli mindannyiunk gyerekszája...

Friss topikok

csend

2010.12.21. 20:51

szerző: majdelmulik

Kedves eSzA néni!

Éppen a reggeli kakaómat szürcsölgettem, amikor egyszer csak csend lett. Csend, de annál inkább beszédes csend. Egy percig.

Nos, most én Polli, Állam Polli is csendben maradok. Egy percig, tiszteletem jeléül. Ez nem némaság, és nem is lesz az! De most csend...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

"Puszilom" a nénit! 

Polli

Ui.: Kellene alkotnia a néninek egy csendrendeletet: "Csendben sem lehet maradni!".

 

 

 

 

1 komment · 1 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://allampolli.blog.hu/api/trackback/id/tr682531085

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: csend 2010.12.21. 23:34:50

Állam Polli reblogKedves eSzA néni!Éppen a reggeli kakaómat szürcsölgettem, amikor egyszer csak csend lett. Csend, de annál inkább beszédes csend. Egy percig. Nos, most én Polli, Állam Polli is csendben maradok. Egy percig, tiszteletem jeléül. Ez ...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bokrif 2010.12.21. 23:23:53

szép új világ, de ha most ezt mondom, mit mondok majd holnap...
süti beállítások módosítása