Állam Polli

Állam Polli mindannyiunk gyerekszája...

Friss topikok

Kedves BéBé!

2010.11.28. 15:58

szerző: majdelmulik

Én vagyok az: Polli, Állam Polli.

Szoktam írni leveleket mindenféle embereknek, akik kritika híján vannak. Ez most nem egy ilyen levél.

Ugyanis az történt, hogy itt az osztálykiránduláson láttam egy beszédet. Egy olyan beszédet, amit egy olyan fiatalember - Te - mondott el, akiben látjuk itt a jövőt az osztállyal. Büszkék vagyunk Rád és örülünk, hogy vannak még fiatalok - szerintünk sokan -, akikben van lehetőség. Ez még csak egy lehetőség! Sok munka, küzdelem, nehézség és alázat, ami még hátra van - ehhez viszont sok erőt és kitartást Neked és magunknak is!

Úgyhogy gyorsan akartam írni Neked, hogy köszönjük és reméljük, hogy az ilyen élményekből ez csak az első volt! 

Előre! :)

Polli 

Ui.: Bocsika, hogy tegezlek, de szerintem nem sokkal vagy idősebb nálam!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://allampolli.blog.hu/api/trackback/id/tr902479001

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása