Állam Polli

Állam Polli mindannyiunk gyerekszája...

Friss topikok

Kedves eSzA néni! 

Csóóóóókolom! Én vagyok az Polli, Állam Polli. Remélem, JéZsé bácsi átadta, hogy "puszilom" a nénit. Annyit, de annyit gondoltam a nénire "nagy szeretettel" az elmúlt hónapokban. Most úgy gondoltam: itt az idő!, hogy a néninek is írjak egy szívhez szóló levelet. Én és az osztály is remélem, hogy visszamenőlegesen nem küldd majd minket a sarokba amiatt, hogy írok a néninek, mert akkor az osztálypénzünknek sajnos lőttek, illetve a néni lőtt az osztálypénznek. Persze, mi nagyon is jó helyzetben vagyunk, mert minket nem tud megszüntetni - még - a néni. 

Azért az biztosan jó érzés a néninek, hogy nincsen egyedül a terveivel a néni. Itt van például az eRA bácsi, aki most már az Alkotmányba is bele akarja vetetni a nénit. Csudi izgi lehet. Biztosan a néni otthon a vasárnapi ebédnél mondja is a családnak: Igen, igen, jól hallottátok, Magyarország legfontosabb dokumentumába is bekerülök...és ezt mostanában a Szent Korona tudja majd magáról elmondani, csak ő nem tud otthon dicsekedni vele...

Teccik tudni, arra gondoltam, hogy ne tessék lejjebb adni! Mindenképpen tessék név szerint belevetetnie a néninek magát! Szerintem eRA bácsival lehet ezügyben (is) beszélni. Ő olyan rugalmas ezekben a dolgokban. Akkor benne szerepelhetne úgy a néni: "Pannika néni a jó erkölcs és a hír maga" vagy esetleg "Pannika, a kíváncsi, aki nem tűr ellentmondást és álságosságot" vagy netán a "Pannika, a sajtószabadság igazi forradalmárnője" vagy a legegyszerűbb lenne: "A Pannika". 

Biztos vagyok benne, hogy a néni barátainak is tetszene, szerintem meg kellene próbálnia a néninek. Ha már rendeletalkotási jogot kapni fog a néni, ez igazán nem jelenthet problémát. Mert ugyan nem lesz egyedül ezzel a rendelet alkotással, mert a néni hasonlóan feddhetetlen, jó barátja eSzKá bácsinak is lesznek ilyen jogosítványai. Persze, akinek jár, annak jár. Ebben nem vitatkozhatunk.

Mi lenne, ha nem csak így "beadagolnák" nekünk a néni és a barátai, hanem egyben megmondanák: nem lesz itt különvélemény, nem lesz itt más gondolat, nem lesz itt hatalmi ág a média? Mi vagyunk, oszt kész! Az persze igazán figyelemreméltó, hogy milyen fondorlatosak: nem cenzúra, csak öncenzúra. Ki akarna magának mínusz 25 milliót egy kétperces hír miatt, vagy egy flekknyi írás miatt?! Lesznek, biztosan lesznek...csak ne erre kellene bazíroznunk...

Azt kell mondanom a néninek, hogy biztos vagyok abban, hogy a kulturális élet szereplőit - teccik tudni, (még) van ilyen is - igazán sarkallni fogják ezek az intézkedések (sőt mi több: reformok). Ugyanis mindazt, amit nem mondhatnak el szabadon, azt majd elmondják dalban, színdarabban, filmben, versben, festményen, bárhogyan, ahogyan ki tudják fejezni magukat! Ebben biztos lehet a néni! 

Most sajnos mennem kell, mert készülünk a Karácsonyra. Remélem, abban nincs a néninek kivetnivalója. Bár, egy gyors rendelettel azt is lehetne szabályozni. Én már annyiszor gondoltam arra, hogy olyan uncsi, hogy mindig december 24-én van, talán a barátaival átrakhatnák mondjuk Viktor vagy Orbán vagy Panni névnapra. Mire való a kétharmad, ha nem erre?!?! Egyedülálló lenne Magyarország - ebben is - a világon. 

"Puszilom" a nénit! És ne tessék annyit morgolódni, árt a szépségének! 

Polli 

Ui.: Jaj, és nagyon örülök, hogy az m2-ből végre gyermekcsatorna lesz. Tuti, hogy a néni egy új generációt tud majd "nevelni"! Jaj, és javaslom, hogy hétfőn ne is legyen adás, mert az lenne csak igazán stílszerű...

 

 

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://allampolli.blog.hu/api/trackback/id/tr532509162

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bárány Balázs 2010.12.12. 10:33:26

Akik ennyire félnek a kritikától, azok BETEGEK
süti beállítások módosítása